Gyermek pasziánsz
Bár megírtuk, hogy megérkezett a Windows 10, hogy hogyan tudja azonnal telepíteniés hogy mire érdemes figyelnia legeslegfontosabb dologról még semmit nem gyermek pasziánsz fizetős lett a PASZIÁNSZ! Arról már áprilisban megemlékeztünkhogy gyermek pasziánsz Microsoft meghajol a nosztalgiába révedő felhasználók előtt, és visszateszi a klasszikus játékot az őt megillető helyre.
Azt viszont egészen a megjelenésig elhallgatta a cég, hogy ha nem szeretnénk, hogy egészablakos reklámok ugrándozzanak fel két játék között, akkor bizony fizetnünk kell. De nem gyermek pasziánsz egy egyszeri összeget, hanem rendszeres havidíjat!
Passziánsz! (Bemutató) 3 LIKE ÉS FOLYTATÁS TOVÁBB!
A munkakerülés ára havi 1,49 vagy évi 9,99 dollár. A cég azzal mosná tisztára a nevét, hogy ezért nemcsak a másodperces hirdetésektől szabadulunk meg, hanem olyan nyalánkságokkal is kényeztet, mint a Napi Kihívásokért járó extra érme. Aki még mindig a huszadik században él, és azt hiszi, a gyermek pasziánsz csak kártyázni lehet — mint én eddig —, annak ugyanis tudnia kell, hogy a Microsoft Pasziánsz Kollekció ötféle gyermek pasziánsz kínál, és mindegyiket minden nap megbolondítják egy-egy Napi Kihívással is.
Ezek teljesítéséért pedig érméket lehet nyerni, ami félrevezető gyermek pasziánsz, mert venni nem lehet rajtuk semmit.
Valójában ezek pontok, amelyek alapján mindenféle rangokat lehet elérni, és egyre feljebb kúszni a havi ranglistán. Tehát az előfizetés az egy-egy kihívásért kapható érmék számát is feltuningolja.
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy már a Windows 8-ban is ugyanebben a rendszerben szégyenítette meg alakította át a cég a pasziánszt, akkor viszont a játék ki is került a gyermek pasziánsz közül, csak külön appként lehetett beszerezni az alkalmazásboltból. Ez tehát az első alkalom, hogy egy gyermek pasziánsz A pinworms eket továbbítják havidíjassá vált. Mondjuk maga a Windows 10 meg ingyen van, szóval sok reklamálni valónk nem lehet.
Aki azért mégiscsak bosszankodik, annak az jelenthet vigaszt, hogy a másik nagy klasszikus, az Aknakereső is visszatérta jelek szerint mindenféle átalakuló médiafogyasztási szokásra való érzékeny reflexió nélkül.
Vagyis ingyen.